Milé ocenenie

Vždy ma veľmi poteší, ak si moje príspevky niekto prečíta, ešte viac, ak mi nechá čitateľ aj odkaz a nedávno som v komentári našla aj odkaz od Deby ,ktorá má šikovné ručičky, na milé ocenenie môjho blogu, až mi srdiečko poskočilo. Veru, keď som začínala s písaním, čakala som, že môj blog bude skôr mojou kuchárskou knižkou, ktorú si hádam prečítajú moji najbližší, ale postupne pribudli aj ďalší čitatelia, čo si nesmierne vážim, predovšetkým, ak sa zvyknú vracať aj k ďalším príspevkom. Hoci teraz v lete viac cestujeme po výletoch, ako varíme nové dobroty, ale budem sa snažiť aj naďalej Vám prinášať inšpiráciu či v receptoch, alebo tipoch na pekný výlet :-)

A o akom ocenení píšem? O Liebster Blog, ktoré obnáša aj nasledovné pravidlá:



Toto ocenenie pre "malé" blogy (do 200 sledujúcich) prišlo do našich končín z Dánska.

Pravidlá hovoria: 
Na svojom blogu nechaj odkaz na osobu, ktorá Ti ocenenie udelila. 
Vyber 5 blogov, ktoré chceš oceniť - tieto blogy nesmú mať viac ako 200 čitateľov - sledovateľov.
Svojim nominovaným blogerom zanechaj správu o ocenení ich blogu, aby vedeli, že ich chceš oceniť. Potom vyves ocenenie na svojom blogu.

Ocenila by som veľa mojich obľúbených a inšpirujúcich blogov, avšak môžem iba 5, čo je ťažký výber, avšak vedzte, aj tí, čo nie sú v zozname, ste pre mňa rovnako dôležití a úžasní, či už po kuchárskej, alebo inak inpširujúcej stránke. Rozhodla som sa teda udeliť ocenenie "Najmilší blog" nasledovným blogom, ktoré ešte toto ocenenie nemajú a ku ktorým sa veľmi rada vraciam:

Zuzkina Láska na tanieri pre jej zdravý pohľad na svet a originálne chutné zdravé dobrotky a taktiež vzájomné chvíle, ktoré spolu trávime :-)

Dorino kuchárke umenie, vždy ma uchvátia jej fotky a zaujímavé recepty, pri ktorých sa mi zbiehajú slinky :-)

Zdenkine Snívanie na snehu, má šikovné ruky a myšlienky zhrnuté do pekných básní a myšlienok...

Kinga a jej blog o kulinárskych postrehoch a nemenej inšpirujúcich receptoch :-)

a na záver Lucia a jej Delicious blog so zaujímavými netradičnými kulinárskymi kombináciami.

Prajem Vám všetkým veľa ďalších nápadov na nové recepty, myšlienky, zaujímavé výtvory a vôbec, veľa nadšených čitateľov :-)

-T-

4 komentáre:

  1. Táni, úplne si ma dojala :-))) V stredu Ťa vyobjímam :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Táni, ďakujem veľmi pekne za krásne ocenenie, veľmi si to vážim, naozaj! Vôbec by som nečakala, že skončím na úžasnom 2. mieste, veď je toľko cennejších blogov! Dúfam, že ani v budúcnosti nesklamem a budem ťa môcť naďalej pozitívne inšpirovať. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dori, dakujem velmi pekne, aj Zuzke, dievcata, varenie s laskou je uzasna vec a som rada, ze sa takto stretavame na svojich blogoch, tesim sa kazdej novej inspiracii, ci napadu, ktory vymyslite!
      Myslim, ze to nie je ani i mieste, naozaj tazko bolo vybrat s pomedzi tolkych sikovnych blogerov, ale vase navstevujem najcastejsie a paci sa mi tento styl, ktory spomenuti blogeri maju. Tak , dievcata, dovarenia :-)

      Odstrániť
  3. Mila Tani, po navrate z dovolenky este raz dakujem za ocenenie a uz aj sa idem pustit do vyberu, koho ocenim zase ja. Skoda, ze teba uz nemozem ;-)

    OdpovedaťOdstrániť