Brunch MoshiMoshi & Jemine :-)

"Túto nedeľu, 5. augusta pre vás pripravíme tretí nedeľný brunch v poradí. Pridáme ďalšie kulinárske novinky a prinesieme čerstvé kvety na stôl. Poznačte si do kalendára, že túto nedeľu varíme my!"
Tak znelo pozvanie na nedeľný brunch pripravený sushi bistrom Moshi Moshi spoločne s konceptom zdravého stravovania Jemine. Ponuka pripravovaného menu nás nenechala chladnými a tak sme sa pozvali na chutné a zdravé dobroty spolu so Zuzkou z Lásky na tanieriSme radi, že sme išli, aj keď vonku sálalo teplo, v príjemnom prostredí a v tieni záhrady bistra Moshi Moshi sme si pri zurčiacej fontáne posedeli a vychutnávali nasledovné dobroty:

... poklonu sme vzdali hneď na začiatku Melónovému gazpachu, ktoré v kombinácii so zázvorom poskytlo perfektné osvieženie a nepresladenú sviežu chuť. Quinoa vyzerala veľmi chutne, ale kozí syr nie je to pravé pre nás, tak sme sa len pokochali očami .-)



... lepší Avokádový dip - Guacamole som ešte nejedla :-) a to teda nepreháňam, pre mňa s Domácim špaldovým chlebom absolútne jednotky tohto brunch-u. Taktiež Humus chutil veľmi dobre. Cibuľový koláč so sušenými paradajkami a Quiche neprekvapili, ale splnili moje očakávania, chutili nám veru, ostatne, ako všetko pripravené jedlo, ktoré sme ochutnali  :-) ...


... Falafel - cícerové fašírky - boli vkusne a chutne zabalené v tortille, chuťovo fajn, ale konzistencia trošku suchšia, no v kombinácii s lahodným chrumkavým Waldorfským šalátom vyrovnaná dvojka :-) Ja som si pridala aj avokárový dip, nemohla som mu jednoducho odolať... hoci som už jedla z posledných síl. Kurací špíz so zeleninou už chutnali iba moji spolujedlíci :-) a Michal ochutnal aj Ázijské rezance s kuracím mäsom. Všetko sme zavŕšili chutnými domácimi koláčikmi - Moshi orgazmus :-D a Ríbezľovým špaldovým koláčikom...


... Na záver sme sa prešli po meste a posedeli si pri káve v našom obľúbenom francúzskom bistre St. Germain...



2 komentáre:

  1. Jééé to je dobrůtek, taky bych ochutnávala jak divá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Táni, veľmi sa vytešujem, ešte teraz, keď si pomyslím na tú avokádovú skvelú chuť a s čerstvým chlebíkom, aaach jaaaaaj :-DDDDDD

    OdpovedaťOdstrániť