Príjemné zakončenie týždňa s Urban Marketom

Tento týždeň mala kuchyňa voľno, aspoň, čo sa týka vymýšľalnia nových kulinárskych špecialít. Akosi sme nestíhali, všetko plynulo rýchlo a unavení sme sa vybrali načerpať nové zážitky a poznatky na Urban Market - Spring Edition - do starého mesta.

Urban Market je najvýraznejším a najväčším alternatívnym podujatím na Slovensku zameraným na prezentáciu súčasnej módy, kreatívnej - amatérskej ale aj profesionálnej - tvorby, dizajnu, streetartu a mladého umenia. Od roku 2010 sa na Urban Markete zúčastnilo veľa slovenských ale aj zahraničných módnych návrhárov, dizajnérov, handmade výrobcov a ich počet sa naďalej zväčšuje a škála sa rozširuje. Okrem dizajnu a ručne ponúkaných originálnych diel od desiatok autorov, možnosť zúčastniť sa workshopov, prednášok, diskusií, koncertov, výstav či streetart a graffiti.

Napriek nepriaznivému počasiu sme mali šťastie, že sme nezmokli a aj keď k večeru nám bolo už chladno, prežili sme pekný večer, čím sme odľahčili ťarchu tohto týždňa a pripravili sa na príjemný víkend :-) Urban Market trvá až do nedele, takže sa môžete inšpirovať a vybrať sa na Primacionálne námestie pokochať sa kreatívnym designom. Ja mám rada tieto všakovaké ručne robené milé vecičky, tak som si prišla na svoje:

 Samozrejme, nemohli sme odolať vôni čerstvo robených pravých holandských vafličiek :-)


A ja som si vybrala nový zvonček na bicykel, zatiaľ ešte len v mysli, ale snáď časom.. inšpiráciu môžete hľadať u Modrofúza :-)


Už vopred som sa tešila, že sa stretneme s našimi obľúbenými "ľudkami" zo Slobodného vinárstva, trochu sme váhali, čo nám to naposledy najviac chutilo, či Tramín, alebo Rulandské, tak sme kúpili oboje, ale bol to Tramín, čo mi došlo hneď, ako sme si ho večer otvorili a zakončili tak pekné zážitky. Odporúčam :-)


Na markete zaujali aj iné predávané vecičky, potešili stáli predajcovia zo Sashe, ako aj ostatní predajcovia kreatívnym oblečením, či doplnkami. Obohatili sme sa o pár nových odznakov :-)

Prechádzku sme zakončili prehliadkou FreeDomku, ktorý po prvý krát vystavovali aj u nás, a keďže sme priaznivci tohto štýlu bývania, veľmi nás to potešilo a nenechalo chladnými. Freedomek si môžete pozrieť pri Dunaji na Rázusovom nábreží, pri starom Propeleri. 


A od zajra opäť hor sa dovarenia priatelia :) Korpus už je upečený, tak sa tešíme, ako si zamaškrtíme. Čo to bude, to sa dozviete :-D Prajem Vám krásny víkend.

5 komentárov:

  1. Odpovede
    1. :-) Dakujem Zuzi, chodte pozriet, sice to nie je take, ako som cakala, ale je tam velaaaa na pozeranie :-))

      Odstrániť
    2. Táni, dnes sme boli. Mali sme u nás rodinu od Púchova, úplne neplánovane a bolo tu suprové!!!, tak sme sa stavili aj v meste. Páčilo sa im, aj holandské vafličky ochutnali (veľmi sladké, ale chutili). Danielko kúpil Terke brošňičku veľrybu (si všimol, že sa jej páči, tak jej ju kúpil, keď sme sa "otočili" - Terku to dojalo). Mne sa veľmi páčili látkové hračky: nádhera!!!! :-)

      Odstrániť
    3. :-) to som rada, ja som aj premyslala, ze ked sa tak krasne vycasilo, ze by sme si dali repete, ale nakoniec sme relaxovali inak. A aspon ma nelákali tie krasny veci. Vedela by som tam teda kupit vselico :-)))
      Som rada, ze ste mali pekny den, aj Alexandrovci urcite boli dobri :)

      Odstrániť
  2. jeej to vyzerá dobre, tuším zajtra skočíme pozrieť, aj ja milujem všakovaké hand made vecičky :)

    OdpovedaťOdstrániť