Moje VIP v kuchyni


V kuchyni sa motám od malička, avšak moje pôsobenie v nej prešlo rôznymi fázami, v súvislosti so životnými obdobiami :-) Ako dieťa som bola fascinovaná všetkým tajomstvom, ktoré v sebe skrýva a netrpezlivo čakala, až vyrastiem natoľko, aby som mohla pomôcť mame s dôležitými vecami určenými iba pre zručných a skúsených kuchárov. Každým rokom dôležité činnosti, ktoré som mohla v kuchyni robiť, pribúdali a najviac mi utkvela spomienka na Vianoce, kedy som bola dostatočne skúsená, aby som mohla chytiť valček do ruky a nie len už vykrajovať, či natierať medovníčky vajíčkom :-) Postupom času a rokov sa práce v kuchyni zmenili na nutné činnosti, ktoré ma okrádali o voľný čas, odtŕhali ma od platonických hrdinov z kníh ....Potom prišli deti, mama na telefón fungovala zo začiatku ako najlepšia kuchárska kniha a keď som telefón vytáčala čoraz menej, začala som prichádzať na chuť aj kulinárskym experimentom, avšak veľmi sporadicky a skôr sa mi hromadili kopy časopisov o varení, výstrižkov a knižiek. Pri deťoch to nebolo veľmi jednoduché utrhnúť sa z reťaze :-) Prešli sme bezlepkovou fázou, prísnymi diétami vďaka Lukiho alergiám a keď už boli väčší, odzrkadlila sa na varení ich rôznorodosť v chutiach a keďže škola nám časom už nevedela poskytnúť upravený jedálniček, varila som najčastejšie čisto účelové klasické slovenské dedinské rýchlovky.

Teraz už sa polepšili aj alergie, aj deti prišli na chuť novým chutiam a jedlám a moje experimentovanie v kuchyni sa opäť dostalo na výslnie, až priam prerástlo do upokojujúceho koníčku. Zistila som s radosťou, že v tom nie som sama a okolo mňa je čoraz viac žien, ktoré "chodia s receptami na trh" - či blog - a tak som sa aj ja rozhodla niečím málom prispieť, len tak z pasie, čistej radosti z varenia...
Takže, vitajte na mojom blogu, ktorý odzrkadlí okrem čriepkov z nášho života aj niektoré moje kulinárske skúsenosti :-)

-T-


5 komentárov:

  1. Tanicka vitaaaaaj v tomto krasnom, chutnom a vonavom svete foodblogov:-)) nech sa tvojmu blogu dari, vela uslintanych followerov a citatelov, vela inspiracie a najma vela uvarenych chutnych jedal ti prajem:-))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jej, dakujem krasne! sice po troskach, nakolko nemam tolko priestoru na kazdodenne pridavanie fajnych kulinarskych prispevkov, ale tak, zlakalo to nakoniec aj mna :-) mozno tu niekto najde inspiraciu, comu sa potesim, ako ja nachadzam na Vasich blogoch...

    tak teda, dovarenia :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Prave som ta objavila a som very happy :-) velmi sa mi paci ako pises, ako varis :-) drzim palce

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dobrý deň Tatiana,
    Aktuálne rozbiehame súťaž s Delimano a hľadáme blogera, ktorý by bol zároveň testovačom našich produktov. Viac info nájdete: http://www.delimano.sk/sutaz/ Hľadáme človeka, ktorý miluje varenie/pečenie a vie svoje výtvory “predať” cez fotky a vy spĺňate všetky kritériá ;)


    OdpovedaťOdstrániť